lunes, 8 de diciembre de 2014

Feet don't fail me now, take me to the finish line

Començaria amb un "bona tarda a tothom!", però és impossible. 
Demà passat s'haurà acabat tot. Demà passat hauré de presentar el meu treball i diria una
mentida si dic que no tinc por. Encara que no n'hauria de tenir, ja que es tracta d'una presentació oral com les que he fet mil vegades abans, però bé, és el TDR i la pressió es nota.

De moment, donant així una ullada al pas de tota la feina que he fet, he de dir que li tinc una mica de tírria a Leonardo DiCaprio i que a partir d'ara m'ho pensaré dos cops abans de decidir que estaria bé parlar d'ell en un treball per l'institut. 

Dimecres espero pujar la meva última entrada amb el TDR en Google Drive perquè el pugueu veure i llegir i us explico una mica com m'ha anat la presentació. 
De moment, us deixo amb una foto que he fet aquest matí quan he anat a imprimir-lo.


No hay comentarios:

Publicar un comentario